Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Przygotuj formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki.

Dokument powinien zawierać następujące dane:

imię i nazwisko,
adres e-mail lub adres do korespondencji,
nr telefonu,
numeru produktu
przyczynę reklamacji
datę zakupu
opis wady

2.Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Tkaniny Karoliny S.C.
ul. Jana Żabińskiego 6
02-793 Warszawa

4. Osobiste dostarczenie reklamowanego produktu.

Reklamowany zakup możesz również dostarczyć osobiście do naszego punktu odbioru. Prosimy o wcześniejsze umówienie.

e-mail: sklep@tkaninykaroliny.pl
telefon: 694 840 666, 601 131 668

 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Tkaniny Karoliny S.C.
ul. Jana Żabińskiego 6
02-795 Warszawa

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry

Tkaniny Karoliny, ul. Żabińskiego 6, 02-793 Warszawa, e-mail: sklep@tkaninykaroliny.pl, tel: 694 840 666, 601 131 668

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
//
Sklep internetowy Shoper.pl