Język
 
Waluty
Pytania i odpowiedzi

Jeśli masz jakieś pytania do nas, skontaktuj się z nami. Najlepiej pisząc do nas e-mail lub wiadomość na FB.

Zanim to zrobisz, sprawdź czy na liście nie znajduje się odpowiedź na Twoje pytanie:

Oto najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi:

    Jakiej ilości tkaniny dotyczy cena w sklepie?

Ceny tkanin i materiałów widoczne w sklepie dotyczą 1 metra bieżącego tkaniny. Tkaniny sprzedajemy co 0,5 metra bieżącego.

    Czy kupując kilka sztuk danej tkaniny / materiału / sznura / taśmy otrzymam całość w jednym kawałku?

Kupując kilka sztuk zawsze otrzymasz w jednym kawałku – jeżeli miałoby być inaczej wówczas skontaktujemy się w Tobą. Wszelkie odstępstwa są widoczne w opisie pod produktem.

    Czy welur jest wodoodporny?

Welur jest tkaniną tapicerską do wnętrz – nie jest wodoodporny.

    Jakie korzyści daje zalogowanie w sklepie?

Logując się w sklepie masz dostęp do wszystkich swoich złożonych zamówień i do ich statusu. Tylko osoby zalogowane mają możliwość skorzystania z kuponów rabatowych.

    Jak pakowane są materiały?

Ekoskóra, papier, folia i wigofil są zwijane i wysyłane w kartonie. Pozostałe materiały są składane. Za dodatkową opłatą możemy wysłać zamówienie na belce.  

    Czym jest dopakowanie?

Po złożeniu zamówienia, do momentu gdy ma status „złożone” można złożyć kolejne zamówienie i wybrać opcję „dopakowanie” – wówczas oba zamówienia zostaną wysłane jedną przesyłką.

Nie łączymy sumy za zamówienie i dopakowanie do obniżenia kosztu przesyłki.

    Kiedy można zrobić dopakowanie?

Dopakowanie można złożyć tylko do zamówień z wybraną dostawą Poczta Polska 24 lub kurier DPD. Nie dopakowujemy do przesyłek list polecony oraz przesyłek zagranicznych.

Dopakowanie można zrobić tylko wówczas gdy złożone zamówienie do którego jest dopakowanie ma status „złożone”. Jeżeli zamówienie ma inny status wówczas dopakowanie nie jest możliwe.

    Jak długo czeka się za zamówienie?

Zamówienia wysyłamy do 48 godzin od momentu zaksięgowania opłaty za zamówienie na koncie. Jeżeli są jakieś problemy wówczas skontaktujemy się z Tobą.

    Czy dopakowanie wydłuża oczekiwanie na przesyłkę?

Tak, wysyłamy całą przesyłkę do 48 godzin od momentu zaksięgowania opłaty za dopakowanie na koncie.

    Dlaczego nie ma w sklepie wysyłki do paczkomatu?

Paczkomat ogranicza paczki wymiarowo i wielkościowo - nie każda paczka zmieści się do paczkomatu, są one często wysokie i długie. Ich wielkości nie jesteśmy w stanie przewidzieć na etapie składania przez Ciebie zamówienia. Dbamy o to jak wysyłamy do Was tkaniny - nie składamy ekoskóry, wigofilu, papieru - musimy je zrolować aby dostarczyć je w dobrej jakości.

    Jakie są rabaty w sklepie?

Obniżamy koszty przesyłki za zakupy powyżej 100 zł (6 zł kurier InPost, 9 zł kurier GLS, 11 zł kurier DPD). Powyżej 250 zł nie płacisz za dostawę. Dodatkowo oferujemy rabat 3% za zakupy powyżej 500 zł. Mamy również ofertę hurtową – zapraszamy do kontaktu.

    Czy można zamówić druk własnego wzoru?

Tak, można wydrukować własny wzór od 30 mb. Zapraszamy do kontaktu.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl