Pytania i odpowiedzi

Jeśli masz jakieś pytania do nas, skontaktuj się z nami. Najlepiej pisząc do nas e-mail lub wiadomość na FB.

Zanim to zrobisz, sprawdź czy na liście nie znajduje się odpowiedź na Twoje pytanie:

1. Brakuje wzoru który chciałabym/chciałbym zamówić. Co zrobić?

Zrelaksuj się! Jeśli w sklepie nie znalazłaś/eś wzoru materiału, który kiedyś kupiłaś/eś u nas lub widziałaś/eś wcześniej sprawdź czy znajduje się on w opcji na zamówienie. Skorzystaj z opcji "Zapytaj o produkt", który znajduje się przy każdym produkcie. Jeśli nie widzisz wzoru w sklepie zapraszamy do naszej grupy na Facebooku. Tam, w albumach znajdziesz inne wzory, które również możemy sprowadzić. Zawsze pisz i pytaj, a my zrobimy wszystko, by pomóc Ci w poszukiwaniach.

2. Jak długo czeka się na materiały na zamówienie?

To zależy kiedy zamówiłeś ;) Zamówienia robimy co tydzień, a nawet częściej jeśli jest taka potrzeba. Zapisy trwają do czwartku, w piątek składane jest zamówienie, w poniedziałek wysyłane są podsumowania, a we wtorek wysyłamy materiał do Ciebie (jeśli otrzymałyśmy potwierdzenie przelewu). Prosimy o pilnowanie swoich zamówień, bo nawet takim pracowitym jak my mróweczkom zdarzają się błędy.

W przypadku niedostępności (czasami się zdarza) zamawianego wzoru poinformujemy Cię wcześniej. Płacisz tylko za to co jest dostępne.

2. Czy mogę wydrukować własny wzór?

Jasne. Będzie się to wiązało z dodatkowymi kosztami, które pokrywają koszt przygotowania wzoru do druku. Minimalna ilość wydruku własnego to 10 mb. W celu uzyskania dodatkowych informacji skontaktuj się z nami.

do góry

Tkaniny Karoliny, ul. Żabińskiego 6, 02-793 Warszawa, e-mail: sklep@tkaninykaroliny.pl, tel: 694 840 666, 601 131 668

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
//
Sklep internetowy Shoper.pl